Akuga teleskoop-oksalõikur Bosch UniversalChainPole 18 / 18 V / 2,5 Ah 903813090

Akuga teleskoop-oksalõikur Bosch UniversalChainPole 18 / 18 V / 2,5 Ah 903813090 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €
199,99 €
Säästad 20,99 €
-10%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Akuga teleskoop-oksalõikur Bosch UniversalChainPole 18 / 18 V / 2,5 Ah

Ideaalne raskesti ligipääsetavate okste lõikamiseks

Funktsioonid
Automaatne määrimine
Kaitsepiirik

Toote põhiomadused:
Pingevaba puuokste lõikamine maapinnalt ilma redelita tänu teleskooptorule ja pöörlevale peale
Järjepidev töö, puid kahjustamata
Ergonoomiline, tasakaalustatud ja kerge ega väsita käsi ja õlgu
Üks aku kõikide tööriistade ja aiatööriistade jaoks 18-voldises Power for ALLi liitiumioonakuga juhtmevabas süsteemis
Syneon Chip – nutikalt juhitud energia igaks tööks
Otsakaitse ja tagasilöögitugi suurema kontrolli saavutamiseks lõikamise ja altlõikamise korral
Õlitaseme näidik ja automaatne keti õlitamine, takistamaks lõikuril õlita töötada

Tarnekomplekt
1 akukomplekt PBA 18V 2.5Ah W-B
Laadimisseade AL 1830 CV

Tehnilised andmed:
Aku tüüp: Liitium-ioon-
Ühilduv aku tüüp: Liitium-ioon-
Aku pinge: 18 V
Ühilduv aku pinge: 18 V
Aku laadimisaeg: 1 h
Õlimahuti: 60 ml
Laba pikkus: 20 cm
Keti liikumiskiirus: 4 m/s
Lüli paksus: 1,1 mm
Seadme kaal (koos keti, laba ja akuga): 3,6 kg
Seadme kaal (koos keti ja labaga): 3,3 kg
Kõrguse reguleerimine: 210 – 260 cm
Lõikepikkus: 15 cm
Pöördpea: 120 °

Teave müra / vibratsiooni kohta
Mõõtmised tehtud vastavalt standardile EN 60745
Vibratsioonitase (kolme telje vektorsumma).

AKE 1
Vibratsioon ah 1.0 m/s²
Mõõtemääramatus K 1.5 m/s²

Spetsifikatsioonid

Akutoide

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.