Akutrimmer EGO ST1300E, 56 V (ilma aku ja laadijata) 903786005

Akutrimmer EGO ST1300E, 56 V (ilma aku ja laadijata) 903786005

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €
219 €
Säästad 30,00 €
-14%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

EGO POWER+ trimmer loob uue standardi, toimides sama hästi või pareminigi kui esmaklassilised bensiini toitel töötavad mudelid. Selle toiteallikaks on võimsaim turul olev aku. Tutvustame teile esimest 56-voldist liitium-ioon akut, mis on 40% võimsam kui senine juhtiv 40-voldine aku. EGO POWER+ hekipügaja jõudlus on võrdne bensiini toitel töötavate mudelite omaga, kuid seda ilme müra ja heitgaasideta.

  • 33cm lõikelaius
  • kiire ja lihtne paigaldada tamiili 2,0mm
  • Kaks kiirust
  • Kuni 55 minutit tööaeg (2,0Ah akuga)
  • Harjavaba mootor

  • Aku pole komplektis
    Garantii (aastat) 5 a

    Spetsifikatsioonid

    Akutoide

    33

    2

    56

    Jah

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.