Elektrimootoriga jõhvtrimmer Ryobi, RLT5027 903782732

Elektrimootoriga jõhvtrimmer Ryobi, RLT5027 903782732

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
64,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kerge ja võimas 500 W mootor
Suur 27 cm lõikelaius võimaldab töö kiiresti ära teha
EasyEdge™ võimaldab kiiret vahetamist servalõikamise ja trimmimise režiimide vahel
Kolme asendisse pööratav lõikepea suurendab universaalsust lõikamisel
Teleskoopvars ja reguleeritav käepide tagavad mugavuse kõigile kasutajatele
Integreeritud konks mugavaks hoiustamiseks seinal
Integreeritud kiirvabastusega juhtme kerimissüsteem
Automaatse etteandega pool

Tehnilised andmed:
Sisendvõimsus 500 W
Etteandesüsteem Auto-feed
Lõikejoone läbimõõt 1.5 mm
Lõiketee laius 27 cm
Kaal 2.8 kg
Garanteeritud müravõimsustase 96 (dB(A))
Mürarõhutase 81.4 (dB(A))
Mürarõhutaseme määramatus 3 (dB(A))
Müravõimsustase 94.6 (dB(A))
Müravõimsustaseme määramatus 1.5 (dB(A))
Vibratsioonitase esikäepidemel: määramatus 1.5 (m/s²)
Vibratsioonitase esikäepidemel: tühikäigul 3 (m/s²)
Vibratsioonitase tagakäepidemel: määramatus 1.5 (m/s²)
Vibratsioonitase tagakäepidemel: tühikäigul 3 (m/s²)

Spetsifikatsioonid

2.8 kg

Elektrimootor

500

27

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.