Võsalõikur/trimmer Ryobi 18V, OBC1820B 903811745

Võsalõikur/trimmer Ryobi 18V, OBC1820B 903811745

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Suure jõudlusega 18 V mootor tagab optimaalse võimsuse sitke rohu ja pikkade kõrte lõikamiseks.
Kaks ühes võsalõikur/trimmer, millel on mitmekülgsuse tagamiseks nii tera kui ka trimmeripea.
Karastatud terasest 20 cm lõiketera Tri-Arc™ rasketeks töödeks.
Trimmeri suur 30 cm lõikelaius võimaldab töö kiiresti ära teha.
Pehme haardepinnaga juhtraud-käepide ning tööaega pikendav kiiruse reguleerimise funktsioon.
18 V Lithium+ aku ja patenteeritud tehnoloogia IntelliCell™, mis kontrollib ja tasakaalustab igat elementi eraldi, et maksimeerida käitusaega, hoiuaega ja ohutust.
Süsteemi ONE+™ kuuluv 18 V Lithium+ aku ühildub kõigi kodus ja aias kasutatavate akutööriistadega.

AKU
Kaasasolevate akude arv0
Pinge (V)18

JÕUDLUS
Cutting path with Brushcutter blade [cm]20
Cutting path with Grass Trimmer blade [cm]30
Liini läbimõõt (mm)1.6

MISCELLANEOUS
Charger included?Ei
Power18V
Weight [without battery] [Kg]4.3

Spetsifikatsioonid

4.3 kg

Akutoide

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.