Profillpost kõrgusega 48x2000mm RAL6005 903793106

Profillpost kõrgusega 48x2000mm RAL6005 903793106

  • 14 päeva tagastusõigus
10,95 €
12,00€
Säästad 1,05€
-9%
Toode nõuab ettemaksu

  • Selle tootega tasuta transport


  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Profiilpost kolm erinevat mõõtu (1700mm; 2000mm; 2450mm)
Tsingitud+pulbervärvitud aiapost
Posti läbimõõt 48mm
Värv: roheline RAL6005

Antud toodet käsitletakse eraldi tellimusena !

Aiapostide paigaldus

Postid peaks valima arvestusega, et postide kõrgus oleks võrgust vähemalt 50cm kõrgem. 1,5 meetri kõrguse aia paigaldamisel oleks vaja siis vähemalt 2 meetri kõrguseid poste.
Keevisvõrgu postide vahe peaks olema 2,5-3m. Postide vahemaa peab olema ühe sirge peal ühesugune (nt 2,8m.).

Paigalda sundnöör ehitatava aia sirgosa pikkuses lõigus.
Märgi (nt värviga) ära postide asukohad. Peale seda saad hakata aukusid kaevama. Enamasti on nurga-ja otsapostide vundamendi sügavuseks vähemalt 1 meeter ning reapostidel kuni 80 cm.

Diameeter augul võiks olla 25cm.
Täida augud betooniga 90-95% ulatuses ning suru postid 40-50 cm sügavusele sisse. Kindlasti jälgides, et nina jääks suunaga aiast väljapoole. Esimesena paigalda otsmised postid.
Kui postid on suundnööri abil õigele joonele saadud, rihitakse ülemiste servade kõrgused ja looditakse. Kõrguse valikul peaks arvestama, et võrk jääks maapinnast mõned sentimeetrid kõrgemale ning ülaserv oleks kohakuti posti ülaservaga.

Spetsifikatsioonid

4.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eritarneviis
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.