Aku Milwaukee 5,0 Ah M18 B5 903813621

Aku Milwaukee 5,0 Ah M18 B5 903813621

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
189 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vastav kaitsesüsteem juhib vee elektroonikast ja akust eemale.

Üksikelementide kontroll tagab optimaalse laadimise ja tühjenemise ning maksimaalse eluea.

REDLITHIUM-ION-i kaitse koos Milwaukee® REDLINK™-i digitaalse ülekoormuskaitsega, et kasutaja saaks vältida akutööriista kahjustamist rasketes olukordades.

Vastupidav metallist raamikonstruktsioon ja lööki summutavad separaatorid ennetavad liigsest vibratsioonist või mahakukkumisest tingitud aku talitlushäireid.

Seadmel paiknev aku kütusemõõdik aitab kasutajal maksimeerida aku kasutusaja efektiivsust.

Tagab kuni 2,5x pikema tööaja, kuni 20% suurema võimsuse ja kuni 2x pikema aku eluea võrreldes teiste liitiumioon-tehnoloogiate ja/või Milwaukee® eelmise akutehnoloogiaga. (Tulemused sõltuvad tööriistast ja rakendusest.)

Talub äärmiselt kõrgeid ja madalaid töötemperatuure (kuni –20 °C), mis pikendab kasutusaega ja eluiga.

TOOTEANDMED M18 B5
Aku mahutavus (Ah) 5
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4932430483
Pinge (V) 18
Süsteem M18
Tootekood Blister

Spetsifikatsioonid

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.