Aku Milwaukee 9,0 Ah M18 B9 903813627

Aku Milwaukee 9,0 Ah M18 B9 903813627 Milwaukee

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
275 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Esimene akutööriista suure jõudluse saavutamise lahendus: võimaldab arendada 18 V aku platvormil võrgutoitega tööriista võimsust, tagades kõrgete toitepingete juures optimaalse võimsuse ja kaalu suhte

Ühildub kõigi 85+ M18™ valikusse kuuluvate tööriistadega

Seadmel paiknev aku kütusemõõdik aitab kasutajal maksimeerida aku kasutusaja efektiivsust

Energiamahukas aku, mis on mõeldud suure voolutarbega tööde jaoks

Milwaukee® energiamahukas aku pakub kuni 15% suuremat võimsust ja kahekordistab 18 V 5,0 Ah liitiumaku tööaja kõigis rakendustes

Üksikelementide kontroll tagab optimaalse laadimise ja tühjenemise ning maksimaalse eluea

REDLITHIUM-ION™-i kaitse koos Milwaukee® REDLINK™-i digitaalse ülekoormuskaitsega, et kasutaja saaks vältida akutööriista kahjustamist rasketes olukordades

Vastupidav metallist raamikonstruktsioon ja lööki summutavad separaatorid ennetavad liigsest vibratsioonist või mahakukkumisest tingitud aku talitlushäireid.

TOOTEANDMED M18 B9
Aku mahutavus (Ah) 9
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4932451245
Pinge (V) 18
Süsteem M18
Tootekood −

Spetsifikatsioonid

2.0 kg

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.