Akulindikruvikeeraja Makita DFR450ZX, 18V Li-ion (ilma aku ja laadijata) 903783000

Akulindikruvikeeraja Makita DFR450ZX, 18V Li-ion (ilma aku ja laadijata) 903783000

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uus jõuline söötja. Lindikruvikeeraja tagab kiiruse ja efektiivsuse.

Kasutaja eelised
Lindijuhik takistab kruvilindi kinnijäämist.
Vaikselt töötav ja täpne sügavuse reguleerimise lüliti.
Tööriist ja aku on varustatud kaitsesüsteemiga. Süsteem lülitab tööriista toitevoolu automaatselt välja, et pikendada aku eluiga.
Suunavahetus.
Tolmukindel konstruktsioon.
Täiustatud, kõrge töökindlusega etteandeseade

Tehnilised andmed:
Aku kaitsesüsteem
Pööretearv (min-1) 4000
Kruvikeerajaotsiku pikkus 127 mm
Kipsplaadikruvi 4 mm
Kruvi pikkus 25 - 41 mm
Helirõhu tase (LpA)78 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)3 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel)≦2,5 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor)1,5 m/sec²
Kaal koos standardse akuga (EPTA-Protseduur 01/2003)2,0 kg
Mõõdud (PxLxK): 369 x 80 x 238 mm
Vöötkood 0088381669443

Spetsifikatsioonid

0-4000

18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.