Akulöökkruvikeeraja PowerMaxx SSD karkass, Metabo 999827237

Akulöökkruvikeeraja PowerMaxx SSD karkass, Metabo 999827237

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ilma aku ja laadijata karkass pappkarbis
Tehnilised andmed:
Sobivad akud: Li-ioon
Akupinge 10,8 V
Pöörete arv tühikäigul: 0 - 2300 /min
Maksimaalne löögikiirus: 3000 /min
Maksimaalne väändemoment: 105 Nm
Tööseadise kinnitus: Kuuskantava 1/4 (6.35 mm)
Kaal (koos akuga): 1 kg

Kompaktne juhtmeta löökkruvikeeraja rasketeks töödeks
Kõrge väändemomendiga masin madala tagasilöögiga
Variospeed (V) elektroonika
Integreeritud töötuli
Valualumiiniumist reduktorikorpus
Multifunktsionaalne jälgimissüsteem kaitseb tööriista ja akut ülekoormustel

Papp-karbis

Sobivad akud:
625438000&MET - 2,0Ah
625585000&MET - 4,0Ah
625597000&MET - 5,2Ah

Sobiv laadija:
627064000&MET - Tavalaadija "ASC 30-36V"


Metabo ALL-IN SERVICE:
Osta uus akutööriist Stokkerist ja registreeri see (akusid ja laadijaid registreerima ei pea) lehel www.metabo-service.com. Sinu uuele akutööriistale teeme 36 kuud TASUTA remonti ja vajadusel vahetame kuluosad ning muidugi kehtib akudele samuti 3-aastane Metabo täisgarantii.

Spetsifikatsioonid

0-2300

Jah

10,8

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.