Akulaadija Bosch 18 V, 60 min 903811427

Akulaadija Bosch 18 V, 60 min 903811427

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Boschi kiirlaadimisseade AL 1830 CV laeb Boschi kõikide 18-V Power for ALL-süsteemi tööriistade ja aiatööriistade akusid ning kõiki 14,4-V-akusid. Vaid 40 minutiga on 2,5-Ah-aku juba 80% ulatuses laetud ja seega täielikult kasutusvalmis. Nutikas laadimismeetod säästab akusid laadimisel ja tagab nii pika eluea. Aku roheline ja punane indikaatortuli annavad pidevalt teavet aku laetuse astme kohta või hoiatavad, kui akut ei ole võimalik liiga kõrge temperatuuri tõttu laadida.
Toote põhiomadused:

  • Ühildub kõigi Home & Garden 14,4/18 V akudega ja kõigi akumahtuvustega (Ah)

  • Signaal Ready to Go viitab sellele, et aku on kasutusvalmis (80% laetud); nt 2,5 Ah aku on kasutusvalmis (80% laetud) 40 minutiga

  • Nutikas ja säästlik laadimismeetod pikendab aku tööiga

  • Üks aku kõigile – sobib kõigile Power for ALL 18 V akusüsteemide Home & Garden tööriistadele



Tehnilised andmed:

  • Aku laadimispinge: 14,5-18 V

  • Laadimisaeg 1,5 Ah juures 100% ca: 33 min

  • Laadimisaeg 2,0 Ah juures 100% ca: 45 min

  • Laadimisaeg 2,5 Ah juures 100 % ca: 60 min

  • Laadimisaeg 3,0 Ah juures 100 % ca: 72 min

  • Laadimisaeg 4,0 Ah juures 100 % ca: 95 min

  • Laadimisaeg 6,0 Ah juures 100 % ca: 130 min

  • Kaal: 400 g


Spetsifikatsioonid

400.0 g

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.