Akutoitega kontrollvalgusti Milwaukee M18 IL-0 903813640

Akutoitega kontrollvalgusti Milwaukee M18 IL-0 903813640

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
95,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

2 reguleeritavat metallkonksu riputamiseks vertikaalsesse ja horisontaalsesse asendisse.

45° ulatuses ette- ja tahapoole kallutatav pea võimaldab 180° katvust.

Eemaldatav laternaklaas annab kasutajale võimaluse vahetada terve seadme asemel välja ainult kahjustunud laternaklaasid.

Tänu kompaktsele konstruktsioonile saab kasutada kohtades, kuhu teised valgustid ei mahu.

Kaitstud veepritsmete eest iga nurga all (IP24).

Milwaukee® TRUEVIEW™ täppisvalgusti võimaldab muuta töökohad tootlikumaks ning näha täpselt värve ja detaile. Vähendab pimestamist, väsimist ja silmade pinget.

Kolm LED-i ja kaks valguse seadistust pakuvad 300 luumenit tugeval valgustusrežiimil ja 130 luumenit nõrgemal valgustusrežiimil.

TOOTEANDMED M18 IL-0
Aku ühilduvus Kõik Milwaukee® M18™ akud
Aku mahutavus (Ah) −
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4932430564
Kaal koos akuga (kg) 1.2
Kaasasolevate akude arv 0
Laadija kaasas −
Maks tööaeg 5 Ah akuga (t) 17 / - / 36 / -
Maks. valguse võimsus (Lumenit) 300 / - / 130 / -
Pinge (AV) (V) 18
Pinge (V) 18
Pinge (VV) (V) −
Süsteem M18
Tootekood −

Spetsifikatsioonid

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.