Akunurklihvija Bosch AdvancedGrind 18, ilma aku ja laadijata 890419070

Akunurklihvija Bosch AdvancedGrind 18, ilma aku ja laadijata 890419070 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Bosch AdvancedGrind 18 Solo (NB! komplekti ei kuulu aku ega laadija!) on mitmekülgne ja kompaktse suurusega, akutoitel töötav nurklihvija lõikamiseks, lihvimiseks ja harjamiseks. Kvaliteetne nurklihvimismasin on varustatud optimaalsete ohutus-ja juhtimisfunktsioonidega ning sujuvkäivitusega, mis töötab taaskäivitumiskaitse ja pidurdusfunktsiooni abil. Erinevatele materjalidele ja objektidele sobiva pöörete kiiruse reguleerimine on väga lihtsasti teostatav mugava valikuketta abil. Nutikas võimsuse juhtimine tagab alati optimaalse jõudluse ja maksimaalse kasutusaja kõikide koduste remondi-või ehitustööde sooritamiseks. AdvancedGrind nurklihvija kerge kaal, kompaktne suurus ja käeshoidmist lihtsustav disain kindlustavad hea haarde ning seadme vaevatu kasutamise.
NB! Tegemist on ilma aku ja laadijata mudeliga, mistõttu on ka tööriista hind äärmiselt taskukohane ja soodne.
Bosch AdvancedGrind 18 nurklihvijasse sobib Bosch Power4All tootesarja kuulub 18-voldine aku. Mis tähendab, et võid kasutada ühte ja sama akut nii kõnealuses tööriistas kui ka kõikides teistes Boschi rohelisse Power4All sarja kuuluvates 18-voldistes seadmetes.
BOSCH ADVANCEDGRIND 18 SOLO:
- Kokkusobiva Bosch Power4All aku pinge: 18 V
- Akutehnoloogia: Li-Ion
- Lihvketta Ø: 125 mm
- Tühikäigu pöörlemiskiirus: 2800 - 10000 min-1
- Kaal (ilma akuta): 1,7 kg
Garanteeritud Boschi kvaliteet!
Garantii: 2-aastane garantii. Registreerides tööriista 4 nädala jooksul peale selle ostmist veebilehel www.mybosch-tools.com, pikeneb garantii eraisikutele kolmele aastale.

Spetsifikatsioonid

18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.