Akunurklihvija Milwaukee M18 CAG125XPD-0X 903813476

Akunurklihvija Milwaukee M18 CAG125XPD-0X 903813476

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Milwaukee® konstrueeritud ja toodetud POWERSTATE™-i harjadeta mootoril on piisavalt lihvimisjõudu, see on kuni 10x pikema kasutuseaga ja kuni 2x pikema käitusajaga maksimaalse tootlikkuse tagamiseks

Eemaldatav tolmufilter kaitseb tolmu eest ja pikendab mootori kasutusiga

REDLITHIUM-ION™ aku on parema konstruktsiooni ja elektroonikaga ning võimaldab ühtlast jõudlust ja rohkem tööaega kogu eluea jooksul

Akuelementide eraldi jälgimine optimeerib tööriista tööaega ja tagab aku pika vastupidavuse

Kütusenäidik näitab järelejäänud laengut, mis on saadaval töö lõpetamiseks

Mittelukustatav turvaline labalüliti koos liini lukustamise funktsiooniga välistab automaatse käivitumise

REDLINK PLUS™ elektroonika võimaldab paremat digitaalset ülekoormuskaitset tööriistale ja akule ning parandab tööriista jõudlust koormuse all

Turul saadaolevatest kõige saledajoonelisem käepideme disain koos labalülitiga

Paindlik akusüsteem: töötab kõigi Milwaukee® M18™ akudega

Tippklassi ülekanne – sama süsteemi kasutavad suure jõudlusega juhtmega lihvijad

125 mm võtmeta kaitse – hea lõikejõudlus ja kiire kaitsekatte reguleerimine ilma mutrivõtmeta

Ketta vahetamine 100% ilma täiendava tööriistata tänu integreeritud FIXTEC-süsteemile.

TOOTEANDMED M18 CAG125XPD-0X
Aku mahutavus (Ah) −
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4933451441
Kaal koos akuga (kg) −
Kaasasolevate akude arv 0
Ketta läbimõõt (mm) 125
Lüliti tüüp Vajutatav lüliti
Laadija kaasas −
Lihvimisel esinev vibratsioon (m/s²) 3.4
Lihvimisel esineva vibratsiooni määramatus (m/s²) 1.5
Pinge (V) 18
Spindli suurus M 14
Suurim lõikesügavus (mm) 33
Tühikäigupöörded (p/min) 8500
Taaskäivitustõkis Jah
Tootekood Dyna kohver

Spetsifikatsioonid

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.