Akupuurvasar Bosch Uneo 12 Li (ilma aku ja laadijata) 903811344

Akupuurvasar Bosch Uneo 12 Li (ilma aku ja laadijata) 903811344

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Toote põhiomadused

Tänu 2-käigulisele reduktorile on see tööriist kolm-ühes-multitalent: esimene käik annab suurema pöördemomendi ja suurema kontrolli kruvikeeramisel; teine käik annab puurimisel/vasardamisel suurema kiiruse
Võimas pneumaatiline löögimehhanism võimaldab ka kõige kõvemaid materjale, nagu betooni ja müüritist, kergesti läbistada
Kasutamine on intuitiivne ja tarviku vahetamine lihtne ning kestab kõigest 3 sekundit tänu Boschi süsteemile SDS-Quick


Toote muud eelised

Tarnekomplektis adapter, tänu millele saab kasutada ka standardseid sirgeid puuriotsakuid
Üks väiksemaid akupuurvasaraid maailmas: mugav töö tänu ülikäepärasele suurusele ja väikesele kaalule 1,2 kg
Kuulub Power for ALL 12 V süsteemi – üks aku kõigile DIY- ja aiatööriistadele. Aku töötab kauem tänu Syneon Chipile
Löögilukustus metalli ja puidu puurimiseks ning kruvikeeramiseks
Boschi elektrooniline pöörlemiskiiruse seadmine: lülitiga saab „kiirendada” nullist maksimumini


Tehnilised andmed

Aku pinge 12 V
Puuritavate aukude max arv ühe akulaadimisega (betoon) 38
Puuritavate aukude max arv ühe akulaadimisega (pehme puit) 90
Keeratavate kruvide max arv ühe akulaadimisega 110
Tühikäigu pöörlemiskiirus (1. käik/2. käik) 0 – 280 / 900 min-1
Löökide arv 0 – 4.800 min-1
Löögijõud (EPTA) 0,5 J
Boschi löögimehhanism Pneumaatiline
Seadme kaal 1,2 kg
Puuri max Ø betoonis 10 mm
Puuri max Ø terases 8 mm
Puuri max Ø puidus 10 mm

Spetsifikatsioonid

0-280/900

Jah

8

10

10

Jah

12

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.