Akupuurvasar Milwaukee SDS-MAX M18 CHM-902C 903813464

Akupuurvasar Milwaukee SDS-MAX M18 CHM-902C 903813464

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1139 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Maailma esimene 18 V 5 kg SDS-Max vasar tagab maksimaalse universaalsuse ja teisaldatavuse ning vahelduvvoolutööriistaga võrdse võimsuse

Energiamahukas 9,0 Ah REDLITHIUM-ION™-i aku tagab kuni 5x pikema kasutusaja, kuni 35% suurema võimsuse, kuni 2x pikema aku eluea ja töötab temperatuuril kuni –20 °C paremini võrreldes teiste liitiumioontehnoloogiatega

Milwaukee® välja töötatud ja valmistatud harjadeta mootor POWERSTATE™ pakub võrgutoitel tööriistaga võrreldavat puurimisjõudlust

Vastupidav magneesiumist käigukasti korpus raskete töötingimuste jaoks tagab käigukasti komponentide täpse asetuse ja parema jahutuse

10,6 m/s² vibratsiooni vähendav konstruktsioon pikendab päevast kasutusaega

REDLINK PLUS™ elektroonika võimaldab paremat digitaalset ülekoormuskaitset tööriistale ja akule ning parandab tööriista jõudlust koormuse all

Pöörlemise seiskamine ja mitmepositsioonilise meisli funktsioon võimaldavad kasutada 12 erinevat asendit, et optimeerida töötamise nurka ja lõppkasutaja ergonoomikat

Turvasidur kaitseb kasutajat ja masinat puuritera kinnikiilumise korral

Paindlik akusüsteem: toimib kõigi Milwaukee® M18™ akudega

TOOTEANDMED M18 CHM-902C
Aku mahutavus (Ah) 9
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4933451361
Kaal koos akuga (kg) 6.6
Kaasasolevate akude arv 2
Löögijõud (EPTA) (J) 6.1
Löökide arv (l/min) 0 - 3000
Laadija kaasas 95 min
Maks betoonipuuri mõõt (mm) 40
Meiseldamine (m/s²) 9.6
Optimaalne puuri läbimõõt betoonis (mm) ø 16 - 32
Pinge (V) 18
Puurimisel esinev vibratsioon (m/s²) 10.6
Puurimissügavus õõnesotsakuga (mm) 65
Puurimissügavus südamikotsakuga (mm) 100
Tühikäigupöörded (p/min) 0 - 450
Tootekood Komplekt

Spetsifikatsioonid

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.