Akuraadio Milwaukee M18 JSR-0 903813609

Akuraadio Milwaukee M18 JSR-0 903813609

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
229 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Integreeritud käepidemed hõlbustavad transporti ja hoiustamist

Kaitstud 2,1 A USB-toitepesa – laeb elektroonikaseadmeid nii vahelduv- kui ka alalisvoolurežiimis

Kvaliteetne helisüsteem – AM/FM-tuuner koos digitaalse protsessoriga tagab vastuvõtul suurima täpsuse ja ja signaali puhtuse

Kaks passiivradiaatoritega kõlarit tekitavad sügava ja täpse bassiga valju ja selge heli

Lööke summutavad otsakorgid ja metallist kõlarivõred kaitsevad seadet kukkumise, vee ja prahi eest töökohal

Ilmastikukindel seadmesahtel kaitseb mobiilseadmeid

Kohandatav ekvalaiser parema helikvaliteedi tagamiseks ja 10 jaama eelvaliku funktsioon

Toiteks kasutatakse Milwaukee® M18™ akusid või vahelduvvoolupesa Kuni 12 tundi tööaega M18™ REDLITHIUM-ION™ 5,0 Ah akuga

Komplekti kuuluvad abisisendi juhe ja 2 x AAA akud Milwaukee® akud on müügil eraldi.

TOOTEANDMED M18 JSR-0
Aku mahutavus (Ah) −
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4933451250
Kaal koos akuga (kg) 4.9
Kaasasolevate akude arv 0
Laadija kaasas −
Mõõdud (mm) 402 x 197 x 197
Pinge (AV) (V) 18
Pinge (VV) (V) 220 - 240
Sageduse vahemik AM (kHz) 522 - 1629
Sageduse vahemik FM (MHz) 87.50 - 108.00
Tootekood −

Spetsifikatsioonid

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.