Raadio Makita DMR108, töötab kõikide Makita akudega 7,2–18 V 903781600

Raadio Makita DMR108, töötab kõikide Makita akudega 7,2–18 V

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Raadio Makita DMR108, töötab kõikide Makita akudega 7,2–18 V 903781600 Makita

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €
Minu Aed Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Varustatud Bluetoothiga, võimaldades juhtmevabalt mobiiltelefonist muusikat mängida. AUX-port MP3-mängija ühendamiseks ja USB-port mobiiltelefoni laadimiseks.

Kasutaja eelised:
AUX-liitmik.
LCD- näidik

Tehnilised andmed:
Aku nominaalpinge: 7,2 -18 V
Aku kaitsesüsteem: Jah
Aku/patarei: 2 x 1,5 (AA)
AKU EI KUULU KOMPLEKTI!
Sagedusvahemik AM: 522-1629 kHz
Sagedusvahemik FM: 87,5-108 MHz
Rahvusvaheline kaitseklass (IP): 64
Kaal koos standardse akuga (EPTA Protseduur 01/2003): 4.9 kg
Mõõdud PxLxK: 282 x 163 x 294 mm

Spetsifikatsioonid

Ei

Jah

Jah

Löögikindel, Veekindel

IP64

Must, Sinine

Jah

2

Jah

1

Ei ole toetatud

Jah

Jah

Liitiumioon (Li-Ion)

Minu Aed, Kuupakkumine

Jah

Jah

Jah

Worksite

87.5 - 108 MHz

522 - 1.629 kHz

Jah

AM,FM

Vahelduvvool, Patarei

4.3kg

43.1cm

25.7cm

16.3cm

7 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.