Akuketassaag Bosch UniversalCirc12 / 12 V (ilma aku ja laadijata) 903811368

Akuketassaag Bosch UniversalCirc12 / 12 V (ilma aku ja laadijata) 903811368 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Väike käepärane akuketassaag täpseteks lõigeteks puidus

Funktsioonid
12 volti
Liitium-ioontehnoloogia
Kaldlõiked
Mõlemapoolne sisselülitustõkis
Spindlilukustus
Tolmuimur
Pehmendusega käepide

Toote põhiomadused
Lihtne ja mugav käsitsemine
Uus 2,5-Ah aku töötab ühe laadimisega kaua
PowerLight LED valgustab lõikejoont

Toote muud eelised
Kvaliteetne saeketas tagab puhtad ja täpsed lõiked
Syneon Chip: võimsuse nutikas juhtimine tagab parima jõu ja maksimaalse vastupidavuse
Lõikesügavuse ja kaldenurga lihtne ja kiire seadmine
Üks aku kõikidele tööriistadele – sobib kõikidele Power for ALL liitium-ioonakusüsteemidele

Tehnilised andmed
Positsioon Väike käepärane akuketassaag täpseteks lõigeteks puidus
Kasutaja eelis Lihtne ja mugav käsitsemine
Teised eelised Kvaliteetne saeketas tagab puhtad ja täpsed lõiked
Tootekategooria alajaotis Akuketassaag (ilma aku ja laadijata)
Kasutustase Universal
Toote nimi (vormindatud) UniversalCirc 12
Aku pinge 12 V
Aku mahtuvus 2,5 Ah
Saeketta nimi-Ø 85 mm
Saeketta siseava Ø 15 mm
Tühikäigu pöörlemiskiirus 1.400 min-1
Juhttald 88 x 147 mm
Kettakaitse Plast
Seadme kaal 1,4 kg
Lõikesügavus 90° juures 0 – 26 mm
Lõikesügavus 45° juures 0 – 17 mm

Tarnekomplekt
Tolmuimeja adapter
Ketassae ketas Optiline Wood (2 608 643 071)
Paralleeljuhik

Spetsifikatsioonid

1.4 kg

0-1400

85

26

Jah

12

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.