Akuketassaag Makita DSS610Z / 18 V (ilma aku ja laadijata) 903781612

Akuketassaag Makita DSS610Z / 18 V (ilma aku ja laadijata) 903781612

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
229 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kerge ja kompaktne ketassaag. Jõudlus 90˚: 0-57 mm

Kasutaja eelised
Kiire läbilõikamine pöörlemiskiirusega 3700 p/min.
Built in blow-off nozzle.
Topeltkaitsepäästik.
Alumiiniumist saealus.
Suur lukustushoob.
Väga kerge ja kompaktne konstruktsioon.
Eemaldatav tolmuotsik.
LED lamp valgustab töökoha.
Käepideme kummikate tagab kindla haarde.
Tööriist ja aku on varustatud kaitsesüsteemiga. Süsteem lülitab tööriista toitevoolu automaatselt välja, et pikendada aku eluiga.
Töötab 18V Li-ion 3.0Ah akudega (Ei toimi 1.3Ah akuga).
Aku ja laadijata mudel – tarnitakse ilma akuta ja laadimisseadmeta.

Tehnilised andmed
Li-ion aku 18V -
Aku kaitsesüsteem
Pööretearv (min-1) 3700
Maks. lõikesügavus 90° 57 mm
Maks. lõikesügavus 45°40 mm
Maks. kaldevahemik (vasakul) 45 °
Tera läbimõõt 165 mm
Avasuurus (võlli läbimõõt) 20 mm
Helirõhu tase (LpA)78 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)3 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel)≤2,5 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor)1,5 m/sec²
Kaal koos standardse akuga (EPTA-Protseduur 01/2003)3,5 kg
Mõõdud (PxLxK): 347 x 202 x 228 mm

Spetsifikatsioonid

0-3700

165

57

Jah

18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.