Akupiiksaag Milwaukee M18 ONESX-0 903813414

Akupiiksaag Milwaukee M18 ONESX-0 903813414

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
389 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Automaatne pidur võimaldab sael pärast materjali läbimist lõiketera seisata, mis takistab juhuslikku lõikamist lähedalasuvatesse materjalidesse

Salvestage tööriistade mälusse kuni neli kohandatud seadistust, mis võimaldab kõige sagedamini kasutatavaid seadistusi kiiresti ja lihtsalt valida

Rakendusel ONE-KEY™ on ka inventarinimestiku koostamise funktsioon terve teie tööriista-/seadmepargi haldamiseks

Kohandatud lõikamise juhtimisfunktsioon võimaldab täielikku kontrolli lõikamiskiiruste üle

Lõike optimeerimine tagab lõiketera pikema kasutusea ja lihtsama lõikamise paljudes materjalides

Paindlik akusüsteem: toimib kõigi Milwaukee® M18™ akudega.

Ühendage Bluetooth®-i kaudu Milwaukee® ONE-KEY™ rakendusega

Täielik tööriista seadistamine rakenduse ONE-KEY™ kaudu, et häälestada tööriist vastavalt teie vajadustele

Reguleeritav pehme käivitus tagab täpsema lõike alustamise erinevates materjalides, minimeerides lõiketera vibratsiooni ja võimaldades saada puhtamad ja kiiremad lõiked

Süvislõike funktsioon võimaldab lõiketeral tungida materjalisse aeglasemal kiirusel ja seejärel, tajudes kasutaja poolt avaldatava jõu suurenemist, automaatselt lülituda täiskiirusele.

TOOTEANDMED M18 ONESX-0
Aku mahutavus (Ah) −
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4933451665
Käigupikkus (mm) 28.6
Kaal koos akuga (kg) −
Kaasasolevate akude arv 0
Koormuseta käigusagedus (k/min) 0 - 3000
Laadija kaasas −
Maks saagimissügavus alumiiniumis (mm) 25
Maks saagimissügavus metallis (mm) 20
Maks saagimissügavus metalltorus (mm) 150
Maks saagimissügavus pehmes puidus (mm) 300
Maks saagimissügavus värvilises metallis (mm) 25
Pinge (V) 18
Tootekood −

Spetsifikatsioonid

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.