Akusaabelsaag Bosch PSA 18 LI / 18 V / 1 x 2,5 Ah 903781023

Akusaabelsaag Bosch PSA 18 LI / 18 V / 1 x 2,5 Ah 903781023

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Akutoitega universaalsaag PSA 18 LI kõikide lõigete tegemiseks

Akusaabelsaag PSA 18 LI on eriti käepärane, tugev 18 V aku ja pendelliikumine tagavad töö kiire edenemise. Tänu liitiumioontehnoloogiale puudub eraldi saadaoleval akul mäluefekt ega toimu iseeneslikku tühjenemist. Lisatõhusust pakub integreeritud nutikiip Bosch Syneon Chip, mis annab seadme akule laadimiskorra kohta rohkem tööaega. Tänu sellele on saabelsaag alati töövalmis. Tänu SDS-süsteemile on saelehtede vahetamine lihtne. Eritööriistu selleks vaja ei lähe.

Kompaktne, kerge ja võimas oma tugeva 18-voldise aku ja pendelliikumisega veel kiiremaks töötamiseks
Mäluefekti ja iseeneslikku tühjenemist ei esine, tänu liitium-ioontehnoloogiale alati kasutusvalmis
Syneon Chip - nutikalt juhitud energia iga projekti jaoks
Kinnitussüsteem SDS võimaldab vahetada saelehte lihtsalt ja tööriistadeta
Tänu Boschi elektroonikale täpne kasutamine paljudes materjalides
Võimalik servalähedane saagimine bimetall-saelehtede kasutamisel
Kerge ja kontrollitud töö tänu kompaktsele konstruktsioonile ja pehmendusega käepidemele
S-varrega võimalik kasutada kõiki standardseid saabelsaelehti
Üks aku kõikidele tööriistadele – sobib kõikidele Power4All liitium-ioonakusüsteemidele

Tehnilised andmed

Aku pinge 18 V
Aku mahtuvus 2,5 Ah
Tühikäigusagedus 0 – 2.800 min-1
Alustald Teras
Seadme kaal 2,3 kg
Lõikesügavus puidus 100 mm
Lõikesügavus terases 20 mm

Spetsifikatsioonid

2,5

18

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.