Akutoitega piiksaag Milwaukee M12 CHZ-0 903813275

Akutoitega piiksaag Milwaukee M12 CHZ-0 903813275

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Milwaukee® konstrueeritud ja toodetud POWERSTATE™-i harjadeta mootor on kuni 6x pikema kasutuskestusega ja teatud rakendustes kuni 70% suurema lõikamiskiirusega

REDLINK PLUS™ elektroonika võimaldab paremat digitaalset ülekoormuskaitset tööriistale ja akule ning parandab tööriista jõudlust koormuse all

REDLITHIUM-ION™ aku on parema konstruktsiooni ja elektroonikaga ning võimaldab ühtlast jõudlust ja rohkem tööaega kogu eluea jooksul

Akuelementide eraldi jälgimine optimeerib tööriista tööaega ja tagab aku pika vastupidavuse

Milwaukee® patenteeritud FIXTEC-klamber lõiketera kiireks ja lihtsaks võtmeta vahetamiseks

Vastukaalumehhanism langetab vibratsioonitaseme väärtusele 6,5 m/s², võimaldades operaatoril töötada ohutult kauem ja vähendades väsimust

Hermeetiline käigukast takistab vee ja prügi sisenemist korpusesse

LED-tuli valgustab lõikejoont halbade valgustingimuste korral

Seadme kompaktsus ja kerge kaal võimaldavad kasutajal töötada kitsastes kohtades

Aku mahutavus (Ah) −
Aku tüüp Li-ion
Art. nr 4933446960
Käigupikkus (mm) 15.9
Kaal koos akuga (kg) −
Kaasasolevate akude arv 0
Koormuseta käigusagedus (k/min) 0 - 3000
Lõikamisel esinev vibratsioon (m/s²) 5.7
Lõikamisel esineva vibratsiooni määramatus (m/s²) 1.5
Laadija kaasas −
Nordic customer code EAB −
Pinge (V) 12
Tootekood −
Vibration cutting boards uncertainty [m|s²] 1.5
Vibration cutting in boards [m|s²] 5.7
Vibration cutting wooden beam [m|s²] 6.52
Vibration cutting wooden beam uncertainty [m|s²] 1.5

Spetsifikatsioonid

12

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.