Akutrell- kruvikeeraja Metabo BS18 + Mobile Workshop 74 tarvikuga 903816175

Akutrell- kruvikeeraja Metabo BS18 + Mobile Workshop 74 tarvikuga 903816175 Metabo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
147 €
229 €
Säästad 82,00 €
-36%
ALE Hopp Hooaja Lõpumüük Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Akutrell- kruvikeeraja Metabo BS18 + Mobile Workshop 74 tarvikuga

• Akutrell- kruvikeeraja Metabo BS18, kompaktse disainiga mitmekülgseks kasutamiseks.
• Integreeritud töövalgus, mis valgustab kontaktpinda
• Handy vöökonksu saab kinnitada paremal või vasakul küljel
• Ultra-M tehnoloogia: kõrgeim jõudlus, kiire laadimine ja 3-aastane garantii akupakile.
• Mobiilne otsikute komplekt on plastist kohvris, sisaldab laia valikut tarvikuid puurimiseks, kruvide keeramiseks ja palju muud.

Aku pinge:18 V
Maksimaalne pöördemoment - pehme:24 Nm / 212 lb-s
Suurim pöördemoment, raske:48 Nm / 425 in-lbs
Puur Ø terasest:10 mm / 3/8 "
Drell-Ø pehme puit:20 mm / 3/4 "

Tehnilised andmed:
Aku tüüp: Li-ioon
Aku pinge: 18 V
Aku võimsus: 2 Ah
Maksimaalne pöördemoment – pehme 24 Nm / 212 lb-s
Maksimaalne pöördemoment, kõvasti 48 Nm / 425 in-lbs
Reguleeritav pöördemoment 0,5 - 4,5 Nm / 4-400 naela
Puur Ø terasest 10 mm / 3/8 "
Drell-Ø pehme puit 20 mm / 3/4 "
Koormuskiirus 0 - 450/ 0 - 1600 p / min
Chucki mahutavus 1 - 10 mm / 1/32 - 3/8 "
Kaal (sh aku) 1,3 kg / 2,9 kg
Helirõhutase 70 dB (A)
Helivõimsuse tase (LwA)81 dB (A)
Mõõtemääramatus K3 dB (A)

Komplektis:
Akutrell- kruvikeeraja Metabo BS18
2 x 18V 2, 0 Ah aku
akulaadija; puuride ja otsikute komplekt- Mobile Workshop 74

Spetsifikatsioonid

1.3 kg

ALE Hopp, Hooaja Lõpumüük, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.