Akulööktrell Ryobi R18PDBL-0 / 18 V (ilma aku ja laadijata) 903783105

Akulööktrell Ryobi R18PDBL-0 / 18 V (ilma aku ja laadijata) 903783105

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Harjadeta mootori tööd reguleeritakse elektrooniliselt, et suurendada ühe laadimiskorra kasutegurit kuni 40%.
Jõudluse elektrooniline reguleerimine suurendab võimsust harjadega trellidega võrreldes kuni 20%.
Harjadeta mootor on jahedam ja kestab kuni 10 korda kauem kui harjadega trellidel.
Täismetallist 13 mm põrkpadrun haardub paremini otsakutega ja on vastupidavam.
Pöördemomendi elektrooniline seadistamine võimaldab kruvid alati tasapinnaliselt sisse keerata.
LED-lamp valgustab tööpinda.
2-käiguline (0–440 ja 0–1700 p/min) metallist planetaarkäigukast sobib väga erinevateks puurimis- ja keeramistöödeks.
Uus käepideme disain ErgoTech koos Gripzone+ mikrotekstuuriga suurendab mugavust ja juhitavust.
Kõige kompaktsem Ryobi 18 V lööktrell, pikkus 201 mm.
Kasutab akutehnoloogiat Lithium+, mis annab suurema võimsuse, pikema käitusaja ja parema vastupidavuse kui meie eelmised liitiumakud.
1 x kahepoolne kruvikeerajaotsak

Tehnilised andmed:
Aku tüüp Li-ion
Kaasasolevate akude arv 0
Laadija pole kaasas
Pinge (V)18
Löögisagedus 1. käiguga0-7,040
Löögisagedus 2. käiguga0-27,200
Maks kivipuuri mõõt (mm)13
Maks metallipuuri mõõt (mm)13
Maks pöördemoment (Nm)60
Maks puidupuuri mõõt (mm)50
Momendiseaded10
Padruni mõõt (mm)13
Tühijooksukiirus 1. käiguga (p/min)0-440
Tühijooksukiirus 2. käiguga (p/min)0-1,

Spetsifikatsioonid

0-440

Jah

Jah

13

Jah

13

50

13

18

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.