Akutrell-kruvikeeraja Ryobi, RCD18-LL25S 903783096

Akutrell-kruvikeeraja Ryobi, RCD18-LL25S 903783096

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
239 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tehnilised andmed:
Aku mahutavus 2.5 Ah
Aku tüüp Li-ion
Kaasasolevate akude arv 2
Pinge 18 V
Maks metallipuuri mõõt 13 mm
Maks pöördemoment 50 Nm
Maks puidupuuri mõõt 38 mm
Momendiseaded 24
Padruni mõõt 13 mm
Kaal koos akuga 1.7 kg13 mm võtmeta padrun, et tagada ühilduvus paljude erinevate tarvikutega
Elektrooniliselt muudetav kiirus, pöörlemissuuna muutmine ja pidur tagavad täieliku kontrolli
Padrun võimaldab mugavat tarvikute vahetamist
Kaks käiku, et reguleerida maksimaalne kiirus erinevate materjalide ja tööde jaoks sobivaks
24 kiiresti reguleeritavat pöördemomendi seadistust alati täpseks kruvide keeramiseks
Magnetiline otsakuhoidik hoiab kruve ja tarvikuid käe lähedal
LED-töötuli töötamiseks hämaralt valgustatud kohtades
Pehme pinnaga päästik ja käigulüliti kasutaja mugavuse tagamiseks
Ergonoomiline mikrotekstuuriga GripZone+ kindla haarde tagamiseks
1 x kahepoolne kruvide keeramise otsak

Spetsifikatsioonid

Jah

38

13

13

2,5

18

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.