Akutrell Makita DDF481RTJ, 18V Li-ion / 2x 5,0 Ah Li-ion 903782900

Akutrell Makita DDF481RTJ, 18V Li-ion / 2x 5,0 Ah Li-ion 903782900 Makita

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Makita kõigiaegade võimsaim akutrell. Intensiivseks kasutamiseks. Harjadeta mootor. Maks.pöördemoment (Kõva/pehme)115 / 60 Nm. Komplektis 5.0Ah akud! Makpak kohvris.

Kasutaja eelised
Tõhus ja vastupidav ilma süsiharjadeta mootor.
LED lamp valgustab töökoha.
Vastupidav käigukast ja mootor. Intensiivseks kasutamiseks.
Tööriist ja aku on varustatud kaitsesüsteemiga. Süsteem lülitab tööriista toitevoolu automaatselt välja, et pikendada aku eluiga.
Harjadeta hooldusvaba mootor - kergem, väiksem, pikem tööaeg, võimsam ja kiirem.
Ülekoormuskaitse kaitseb mootorit.

Tehnilised andmed:
Harjadeta mootor
Li-ion aku 18V 2x 5,0Ah (90Wh)
Keskmine laadimisaeg45 min
Aku kaitsesüsteem
Aku tootenumber 197280-8
Pööretearv (min-1) 0-550 / 2100
Maks.pöördemoment (Kõva/pehme)115 / 60 Nm
Siduri astmed 21
Maks. läbimõõt puidus 76 mm
Maks. läbimõõt terases 13 mm
Spindel 1/2"-20UNF "
Padrun 1,5 - 13 mm
Plastikkohver
Külgkäepide
Helirõhu tase (LpA)73 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)3 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel), puurimisel≦2,5 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor)1,5 m/sec²
Kaal koos standardse akuga (EPTA-Protseduur 01/2003)2,6 kg
Mõõdud (PxLxK): 205 x 79 x 266 mmMakita kõigiaegade võimsaim akutrell. Intensiivseks kasutamiseks. Harjadeta mootor. Maks.pöördemoment (Kõva/pehme)115 / 60 Nm. Komplektis 5.0Ah akud! Makpak kohvris.

Spetsifikatsioonid

Võtmeta

2

Jah

0.15cm

1.3cm

1,5 m/s²

1.3cm

7.6cm

550 RPM

2100 RPM

73 dB

Must, Sinine

2.6kg

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.