Akutrell-kruvikeeraja Bosch PSR 1800 Li-2 / 18 V / 1 x 1,5 Ah 903811339

Akutrell-kruvikeeraja Bosch PSR 1800 Li-2 / 18 V / 1 x 1,5 Ah 903811339

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Toote põhiomadused:
Käepäraseim oma klassis tänu liitium-ioontehnoloogiale
Mäluefekti ja iseeneslikku tühjenemist ei esine: tänu liitium-ioontehnoloogiale alati kasutusvalmis
Boschi elektrooniline akuelementide kaitse (Electronic Cell Protection, ECP) annab vahetatavale liitium-ioonakule eriti pika tööea

Toote muud eelised:
Syneon Chip – nutikalt juhitud energia iga projekti jaoks
Saab valida 20 pöördemomendi-astme vahel ja puurimisrežiimi – optimaalne jõud iga rakenduse jaoks
2-käiguline suure jõudlusega planetaarülekanne: pikk tööiga, parim jõuülekanne, sujuv töö
Intelligentne kolmeastmeline laetusastme indikaator
Boschi elektrooniline pöörlemiskiiruse seadmine: lülitiga saab „kiirendada” nullist maksimumini
Boschi Auto-Lock’iga kiirkinnituspadrun otsaku kiireimaks ja lihtsaimaks vahetamiseks
PowerLight – tänu sisseehitatud valgusdioodile on töödeldav toorik alati hästi nähtav
Parem/vasak käik
Üks aku kõikidele tööriistadele – sobib kõikidele Power for ALL liitium-ioonakusüsteemidele

Tarnekomplekti kuulub:
1 akukomplekt PBA 18V 1.5Ah V-A
Kahepoolne kruvikeeramisotsak
Plastkohver
Laadimisseade AL 2215 CV

Tehnilised andmed:
Aku pinge: 18 V
Aku mahtuvus: 1,5 Ah
Tühikäigu pöörlemiskiirus (1. käik/2. käik): 0 – 400 / 1.350 min-1
Max pöördemoment: 38 Nm
Max pöördemoment, pehme/kõva kruvikeeramine: 18 / 38 Nm
Pöördemomendi astmed: 20 + 1
Tarvikukinnitus: Kiirkinnituspadrun
Seadme kaal koos akuga: 1,2 kg
Kruvi Ø kuni: 8 mm
Puuri Ø terases: 10 mm
Puuri Ø puidus: 30 mm

Spetsifikatsioonid

0-400/1350

Jah

20+1

10

30

1,5

18

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.