Vihmaveerennipuhastaja iRobot Looj 330 890063949

Vihmaveerennipuhastaja iRobot Looj 330 890063949 iRobot

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
319 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

iRobot® Looj® on vihmaveerennide puhastamise robot. Kevadel ja sügisel tuleks selline töö ettevõtta aga tegemist on väga ebamugava tööga. iRobot® Looj® teeb sellest tööst huvitava ja meeldiva tegevuse. Robot aitab korralikult puhastada vihmaveerenni lehtedest, prahist ja muust sodist, mis ajajooksul sinna koguneb. Lülita robot sisse ja töö on tehtud!


Väga mugav vahend!

2 juhtimismeetodi: käsitsi ja automaatne
4 astmeline “tigu” purustab, kaabib, loobib ja harjab.
Käepide on eemaldatav, kaetud libisemiskindla materjaliga, kuid ei ole täiesti veekindel
Liikumine on kahesuunaline. Robot tuleb tagasi 2 x kiiremini, kui tööreziimis edasi liikudes.
“Teo” liikumise suunda saab muuta, et praht loobitakse õuges suunas.
Tigu keerleb 550 p/min, mis annab talle piisava kiiruse prahi eemaldamiseks.
9m renni puhastab robot umbes 5 minutiga.
Ühe laadimisega koristab robot umbes 60 m renni.
Robot on veekindel ja seda saab pesta voolikuga. Enne tuleb siiski käepide eemaldada.
Roboti lindid on vastupidavast polümeerist ja tagavad robotile hea liikumisvõime igasugusel pinnal.
Vihmaveerenni mõõtmisel tuleb jälgid, et robot mahus vabalt liikuma ja rennikinnitused ei segaks.
Roboti puusalekinnitamiseks mõeldud vööklamber võimaldab redelist kinni hoida mõlema käega.

Komplekti kuulub:

Robot Looj
Liitiumioon aku
Aku laadija
Juhtimispult
2 harjade komplekti
Vööklamber
Garantii 2 aastat

Spetsifikatsioonid:

Kaal 1,26 kg
Laius 7,4 mm
Kõrgus 5,1 mm
Pikkus 400 mm

Spetsifikatsioonid

Robottolmuimeja

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.