Aku Exide EFB 70Ah 720A 278x175x190 -+ 890338386

Aku Exide EFB 70Ah 720A 278x175x190 -+ 890338386

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

 Mahutavus: 70AhKäivitusvool: 720APikkus: 278mm Laius: 175mm Kõrgus: 190mmStop & Start ja piduri energia taaskasutamise süsteemiga varustatud micro-hübriidsõidukid näeb meie teedel ja tänavatel aina rohkem. Nimetatud uue tehnoloogiaga autod vajavad ka uut tüüpi akusid.
Exide ECM (Enhanced Cycle Mat) akud on välja töötatud tihedas koostöös Euroopa juhtivate autotootjatega. ECM aku põhineb tehnoloogial, kus elektrolüüt on immutatud klaaskiud-polüetüleen separaatoritesse. See võimaldab kiireid ja korduvaid käivitus-laadimis tsükleid. See on vältimatu eeltingimus Stop & Start süsteemiga varustatud sõidukitel.
Exide ECM aku vastab kvaliteedilt ja tehnoloogialt originaalvaruosa nõuetele (Stop & Start süsteemiga varustatud sõidukid).
Hea vastupidavus: talub käivitus-laadimis tsükleid kaks korda paremini kui plii-happeaku.
Maksimaalne turvalisus: ECM aku säilitab korduvaid käivitus-laadimis tsükleid ka kõrgetel temperatuuridel. See võimaldab aku paigaldamist ka mootoriruumi.
Aku on hea valik ka muudel rakendustel, kus on suur nõudlus energia järele. 

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.