Haagis koos kaanega CS270 Nordgarden by Tiki Treiler 903814842

Haagis koos kaanega CS270 Nordgarden by Tiki Treiler 903814842

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
1299 €
1690 €
Säästad 391 €
-23%
Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Innovaatiline poltliideshaagis, mis on valmistatud põhjamaistesse oludesse toodetud HDG kattega tsingitud lehtmetallist. Vastupidavuse tagab: 3-leheline veekindlate rummudega vedrustussüsteem Knott (Saksa), Aspöcki (Austria) ilmastikukindel elektrisüsteem ja tuled ning libisemiskindla pinnakattega Soomes toodetud põhjavineer. Tänu kallutusele ja tugevdatud tagaluugile on haagis väga mugavalt kasutatav murutraktorite ja muude veeremehhanismide veoks! Garantii 24 kuud.

Haagise CS270-L Nordgarden TEHNILISED ANDMED:

Täismass (kg): 750
Omakaal (kg): 206
Kandevõime (kg): 544
Poordikõrgus (m): 0.33
Haagise pikkus (m): 3.93
Haagise laius (m): 1.77
Kasti pikkus (m): 2,7
Kasti laius (m): 1.37
Raam: poltliides
Sild: lehtvedru
Rehvid: 155 R13 4x100 M+S

STANDARDVARUSTUS:

Esimene tugiratas
Veokasti kallutus
Lehtvedrusild
Lamineeritud veekindel põhjavineer
5+5 koormakinnitus aasa (kasti sisekülgedel)
4+4 koormakinnitus konksu (kasti väliskülgedel)
Eemaldatav esi- ja tagaluuk
Vineeriga tugevdatud pealsõitmist kannatav tagaluuk
Tasakaalustatud rattad aasta ringi kasutatavate M+S rehvidega

Lisainfo:
• Haagist on koos kvaliteetse Rootsi firma Jaxal ühe meetri kõrguse plastkaanega, mis tagab veosele või haagises säilitatavale kraamile parima ilmastikukaitse.
• 2,7 meetrist plastkaant koos hingekomplektiga on võimalik osta ka eraldi CS270 mudeli haagistele.
• Esmane ARK registreerimine tuleb teha ostja poolt.


Toote saab kätte järgnevatest väljastuspunktidest:
• Lehola küla, Lehola tee 1, Keila vald. Tiki Treileri tehas
• Tallinn, Kadaka tee 185. Tiki Treileri Tallinna esindus
• Tartumaa, Kambja vald, Alexela Energia

Toote ostmisel võtab Hansapost Teiega kindlasti ühendust ja lepib täpsemad detailid kokku.
Toodet käsitletakse eraldi tellimusena!

Spetsifikatsioonid

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.