Mootori sisepesu ENGINE OIL SYSTEM CLEANER 300 ml, Valvoline 890159032

Mootori sisepesu ENGINE OIL SYSTEM CLEANER 300 ml, Valvoline 890159032

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
5,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kõrgefektiivne ja kontsentreeritud moootori sisepesuaine mis on spetsiaalselt valmistatud selleks, et kiiresti ja ohutult eemaldada tekkinud sadestised mootori sisepinnalt.
Soovitus kasutada igakordsel õlivahetusel, et anda uuele õlile pikem eluiga.
- Lahustab ja eemladab kogu lahustuva sette ja nõe mootori sisepinnalt
- Vähendab uue mootoriõli sadestumist mittesoovitava mustusega
- Sobilik diisel- ja bensiinimotoritele mis kasutavad kõikide tuntud õlitootjate mootoriõli
- Lihtne kasutada. Pole vajadust spetsiaalsete seadmete järele
Kasutada järgmistel juhtudel:
- Kui on vaja probleemilahendust ületatud hooldevälba puhul. (eiratud on tehase soovitatud hooldevahemikku)
- Kui on kahtlus, et mootori sisemusse on kogunenud sete
- Kui hüdrauliline klapiajam ei funktsioneeri korrektselt
- Kui on tuvastatud kolvirõngaste kinnijäämisest tingitud kompressiooni langus
Kasutusjuhis:
Lisa töötemperatuuril mootoriõlile pudelitäis puhastusainet karterisse. Karteris ei tohiks olla alla miinimum normi mootoriõli ning samuti ei tohiks ületada ka maksimumi.
Lase töösoojal mootoril töötada tühikäigul vähemalt 10 minutit. Peale seda vaheta mootoriõli ja filter.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.