Universaalmarker ALLROUNDMARKER FLUO 360 oranz 500ml, Motip 999830846

Universaalmarker ALLROUNDMARKER FLUO 360 oranz 500ml, Motip 999830846

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Universaalne ehitus- kaeve- ja teetöödel kasutatav markeerimisvärv. Sobib kasutamises nii puidu, metalli, kui kivi markeerimiseks.Spetsiaalne 360 kraadi toimiv kapillaarotsik ja ohutuskork tagavad eriti täpse ja ühtlase kirjutamistulemuse igas asendis. Otsik on isepuhastuv ning ei vaja peale kasutust otsiku eraldi puhastamist. Fluorestseeruv värv on nähtav ka hämaras. Lihtsasti kasutatav ka kinnastega.

KASUTUSVALDKOND:
Sobib lisaks suurtel ehitustöödel ja teetöödel märgistamisel ideaalselt kasutamiseks ka igapäevastes tingimustes nt kaubanduses tootepakendite märgistamiseks, puidutööstuses, elektritöödel, metsatöödel jne.

TEHNILINE INFO:
Keskkonnasõbralik
Nakkub hästi ka niiske pinnaga.
Markeering nähtav 6-9kuud.
Sõltuvalt markeeringu laiusest katab kuni 400m.
100% tühjenev balloon tänu isepuhastuvale klapile.
Säilivusaeg 10 aastat

KASUTAMINE:
Enne kasutamist u. 3min loksutada.
Vajadusel teha kontrollpihustamist.
Pihustamiskaugus u. 25cm.
Tolmukuiv 10 minutiga, puutekuiv 30 minutiga.
Täielik kuivamisaeg 24 tundi.

Spetsifikatsioonid

oranž

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.