Jahutussüsteemi sisepesu COOLING SYSTEM CLEANER 250ml, Valvoline 890165904

Jahutussüsteemi sisepesu COOLING SYSTEM CLEANER 250ml, Valvoline 890165904 Valvoline

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tõhus puhastusaine kontsentraat radiaatorite ja soojusvahetus süsteemide sisepesuks. Läbib settekihi ja korrosioonijäägid ning puhastusprotsessis seob need endaga vedeliku ringlusse ning viib seejärel jahutussüsteemist välja.
Lihtne kasutada. Ei vaja eriseadmeid.
Kasutamine:
Sobib kõikidele nii diisel-, gaasi-, kui bensiinimootoritele ning muudele jahutus- ja soojusvahetussüsteemidele. Tagab efektiivse mootori jahutusvõimekuse peale jahutusvedeliku vahetamist.
Soovitatav kasutada järgmistel juhtudel:
- vajadus tõsta radiaatori jahutusvõimekust
- vajadus eemaldada sadestisi jahutussüsteemist
- puhastada jahutussüsteem mootoriõliga saastumisest (näiteks peale plokikaane tihendi vahetust või mootori remonti)
Kasutusjuhis:
Eemalda vana jahutusvedelik süsteemist ja täida kogu jahutusüsteem uuesti puhta kraaniveega. Lisa Valvoline Cooling System Cleaner jahutusüsteemi ja jäta mootor tühikäigul tööle töötemperatuuril 30 minutiks. Seejärel eemalda süsteemist kogu mustusega segunenud vedelik. (suure saastatusega jahutussüsteemi puhul korda vajadusel protseduuri). Pese jahutusüsteemi puhta veega. Peale pesemist täida jahutusüsteem tehniliselt sobiliku jahutusvedelikuga ja kontrolli süsteemi tihesust ja tuulutus torude korrasolu.
Pudelitäis on sobilik töötlema kuni 10 ltr jahutusvedelikku.
Märkus! Jahutussüsteemi saastumisel õliga on ennetavalt soovituslik asendada süsteemi kummidetailid uutega. Põhjuseks on õli kahjulik toime kummidetailidele.

Spetsifikatsioonid

0.258 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.