Keraamiline pinnakaitsevahend 250ml 890765347

Keraamiline pinnakaitsevahend 250ml 890765347

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Keraamiline pinnakaitsevahend on innovatiivne keraamiline toode ränioksiidi ja titaaniumi baasil. Keraamiline pinnakaitsevahend muudab pinna vett ja mustust tõrjuvaks ja tekitab pinnale väga tugeva läikega kihi, mis loob isepuhastuva efekti ning muudab edaspidise hoolduse lihtsamaks. Erakordselt lihtne kasutada ka tavatarbijal. Toode püsib pinnal kuni 5 kuud sõltuvalt edaspidisest hooldusest. Kasutada edaspidiseks hoolduseks puhastusvahendeid pH kuni 12.0. Keraamilise pinnakaitsevahendiga töödeldud pinda võib hooldada korduvalt keraamilise pinnakaitsevahendiga, see lisab pinnale uue kaitsva kihi. Soovitatavalt nädala möödudes võib pinnad katta uuesti. Keraamilist pinnakaitsevahendit võib kasutada kleebitud detailide puhul. Tekitab ka kilele kaitsva kihi.OmadusedKeraamiline pinnakaitsevahend tekitab äärmiselt läikiva ja libeda kihi kaetud pinnale.Vähendab pinnale mustuse (sh pigi, soolad, putukad, rasva, lindude väljaheidete) naket.Hüdrofoobne vett tõrjuv kihtTekitab pinnale mustust tõrjuva kihiIsepuhastuv efektTekitab pinnale UV kaitsva kihi (UV-A; UV-B)Kaitse oksüdatsiooni eestAntistaatiline efektKaitse kuni 5 kuud

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.