Piduripuhasti/puhastusaine POWER BRAKE CLEANER 500ml, Motip 999845020

Piduripuhasti/puhastusaine POWER BRAKE CLEANER 500ml, Motip 999845020 Motip

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

BRAKE CLEANER on lahustil baseeruv tugevatoimeline puhastusvahend erinevate mustuste eemaldamiseks. Tänu tootes sisalduvale tugevale lahustile ja aerosooli survele on võimalik lihtsalt survepesuga puhastada erinevaid pindasid. Kuna aine kuivab ja aurustub kiirelt, siis on võimalik peaaegu koheselt puhastatud detaile edasi kasutada ja tööd jätkata.

KASUTUSVALDKOND:
Eemaldab piduriklotside tolmu, õli, mustuse ja rasvained piduritorudelt, -ketastelt, -silindritelt, -klotsidelt ja -supportitelt.
Sobib kasutamiseks ka universaalse tehnilise puhastusvahendina, kõikide mehhaaniliste detailide õlist ja muust mustusest puhastamiseks.
Sobib ka kontakt ja muude elektriliste ühenduste puhastamiseks.
Ei sobi värvitud pindadele ja teatud plastikutele, võib neid kahjustada. Enne kasutamist proovi toote sobivust mittenähataval pinnal. Ei kahjusta kummidetaile ja tihendeid.

TEHNILINE INFO:
Baasained: alifaatsed süsivesikud
Värvus: läbipaistev
Lõhn: iseloomulik
Tihedus 20°C juures: 0,70g/ml
Kulu: 4,11g/sec
Rõhk 20°C juures: 5,5-6,5bar
Kasutatav iga nurga all tänu spetsiaalsele 360° klapile

KASUTAMINE:
Ennem kasutamist hoiusta toodet toatemperatuuril
Soovitav kasutamistemperatuur +5° kuni +30°C
Loksuta aerosooli vähemalt 2min. ennem kasutamist
Kata värvitud ja plastikpinnad ennem kasutamist
Pihusta toodet ühtlaselt pinnale kuni mustus on kadunud
Suurema mustuse korral lase ainel natuke toimida ja vajadusel korda protseduuri
Kivistunud mustuse eemaldamiseks kasuta abivahendiks käsiharja
Ennem ja pärast kasutamist 15min. hoia eemal tuld ja kuumust tekitavad seadmed.

Spetsifikatsioonid

0.5 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.