Sony MEXXB100BT / 4 x 100W MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC mängija - FM raadio (RDS/EON) 890276071

Sony MEXXB100BT / 4 x 100W MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC mängija - FM raadio (RDS/EON) 890276071

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony Bluetooth®-ühendusega võimas 4x100W autoraadio. Ühendage Bluetooth®-ühendusega telefon muusika esitamiseks, juhiste saamiseks ja kontaktidega suhtlemiseks. Lisage teine telefon käed-vabad kõnede tegemiseks. NFC-tehnoloogia võimaldab Bluetooth®-telefoni ühendada autoraadioga puudutades lihtsalt helitugevuse nuppu. IOS hääljuhtimine. Ühendage oma iOS-i seade muusika juhtimiseks, navigeerimiseks, sõnumite saatmiseks jms, kasutades Siri Eyes Free. Android hääljuhtimine. Kasutage hääljuhtimist, et saada juhiseid, saata sõnumeid ja mängida lugusid oma Android-nutitelefonis. USB ja AUX-sisend esipaneelil taasesitab MP3/WMA/WAV/AAC/FLAC helifaile. SongPal rakendus võimaldab häälkäskluste abil leida õige lugu, valida rakendus ja muuta helitaset. Digitaalne 4-kanaliga võimendi, väljundvõimususega 4x100W (4 OHM, 1KHZ, 16V) Eraldi väljundid võimendajate tarbeks. Digitaalsed filtrid kõlarite heli optimeerimiseks. Kõlarid töötavad kõige paremini, kui neil on nende kaudu edastatakse neile kõige sobivamad sagedused. Kõrgsagedusfilter saadab kõrge ja keskmise sagedusega heli üldkõlartitesse ja madalsagedusfilter suunab madalad sagedused vaid basskõlarile. Ekvalaiser võimaldab seadistada parima heli või valige 10 eelseadistatud unikaalse helipildi vahel. Mega Bass võimendab madalaid sagedusi. Suure kontrastsusega LCD ekraan ja heliga sünkroniseeritud valgustus. Valgustus valitav 35000 värvitooni vahel Nuppude valgustus valitav 35000 värvitooni vahel Kaal 1,3kg Mõõdud 178x50x178mm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.