Mootoriõli MAXLIFE C3 5W30 4L, Valvoline 999857446

Mootoriõli MAXLIFE C3 5W30 4L, Valvoline 999857446 Valvoline

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
29,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Valvoline MaxLife mootoriõlid on spetsiaalselt valmistatud vältimaks
ja ennetamaks selliseid vanemate mootorite sümptomeid
nagu õlilekked, sadestised, kulumine ja nõgi.
Spetsiaalselt formuleeritud koostis suurema läbisõiduga mootoritele, mis sobib nii diisel- kui bensiinimootoritele.
> Unikaalne tihendi hooldusaine parandab tihendite elastsust. See
vähendab ja aitab ära hoida õlilekkeid.
> Täiendavad puhastavad manused vähendavad vanemale mootorile
iseloomulikke kahjulikke sadestisi ning väldivad uute sadestiste ja
nõe teket.
> Kvaliteetne baasõli ja ainulaadsete MaxLife’i lisaainete kooslus tagavad optimaalse määrimise. See aitab pikendada mootori kasutusiga.
MAXLIFE C 3 5W30 mootoriõli on soblik kaasaegsetele madala Euro 4 ja 5 heitmenormiga bensiini- ja diiselmootoritele. Sobilik mootoritele milledel on DPF filter ja/või TWC (kolmesüsteemne katalüsaator). Sobilik CDI mootoritele DPF filtri ja EGR süsteemiga. Sobilik kasutada kaasaegsetes Mercedes-Benz, BMW ja GM (Opel) pika hooldevahemikuga (kuni 30 000 km) benisiini ja diiselmootorites. Välja arvatud GM (Opel) Duramax diiselmootoris mis nõuabAPI CJ-4 klassiga mootoriõli,
Täidab järgmised kvaliteedi-
nõuded:
ACEA C3
API: SN/CF
BMW LL-04
MB 229.51 ja 228.31
GM Dexos 2
Kasutamiseks mootorites kus sobib
VW 502.00 või 505.00 mootoriõli.

Spetsifikatsioonid

3.488 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.