Kasutajasõbralik EZVIZ C2C valvekaamera 903810245

Kasutajasõbralik EZVIZ C2C valvekaamera 903810245

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
49,95 €
79,95 €
Säästad 30,00 €
-38%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kompaktne ja suure silmaga !
1080 HD video
106° vaatenurk
Näeb pimedas kuni 5m
Kahepoolne audio

EZVIZ C2C valvekaamera sobib sisetingimustesse. Kaamera ühendamiseks piisab olemasolevast Wifi võrgust ning kaamera enda toitejuhtmest. C2C kaamera salvestab 1080p (1920×1080) resolutsioonis, automaatse öö/päeva filtri lülitusuega, toetab kuni 128GB mälukaarti ning salvestab turvaliselt pilveteenusesse. Lisaks näeb kaamera pimedas ~5 meetrit.

Lihtsalt seadistatav
Sisseehitatud Wi-Fi
Turvaline EZVIZ pilve ühendus
Häire korral teade telefoni
IR valgustus kuni 5m
Video salvestamine mälukaardile
Kompaktne suurus
Tasuta tehniline tugi
HD kvaliteedis salvestamine

EZVIZ C2C sise kaamera
1/3” CMOS 2MP sensor
Salvestamine kuni 25 kaadrit sekundis (1920 x 1080)
0.02 Lux @ (F/2.0, AGC), 0 Lux koos IR filtriga
Liikumise tuvastus
Horisontaalne vaatenurk 10°
Diagonaalne vaatenurk 125°
Infrapuna valgustus kuni 5 meetrit
MicroSD kaardi võimalus kuni 128GB
Päev / öö automaatne filter (ICR)
Digitaalne WDR (dünaamika)
Wi-Fi IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n
Voolutarve 3W (Max)
Mõõdud(mm): 128×58×38
Töö temp: -10ºC ~ 50ºC
Kaal: 120g
Garantii 2 aastat

Mida on vaja?

EZVIZ C2C valvekaamerat
Mälukaarti kui tahate salvestada
Wi-Fi ühendus (Üleslaadimise kiirus võiks olla vähemalt 1Mbps)
Vooluvõrkk (Kaamera saab toite läbi USB kaabli)
IPhone või IPad (Tarkvara alates iOS V6.0)
Android telefonid ja tahvelarvutid (Tarkvara alates Android V4.0)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.