Kasutajasõbralik EZVIZ C4S vandaalikindel valvekaamera 903814811

Kasutajasõbralik EZVIZ C4S vandaalikindel valvekaamera 903814811

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

EZVIZ C4S on koduvalve kaamera. Kaamera tööle panekuks on teil vaja ainult Wi-Fi ühendust, EZVIZ rakendust ja vooluvõrku. Kaameraga tuleb kaasa tasuta EZVIZ rakendus, mille abil on võimalik jälgida kaamera pilte reaalajas või järelsalvestusi. Rakenduse eeliseks on see, et teie ei pea midagi lisaks tegema, kui tahate jälgida enda kaameraid kodust eemal olles. Kaamerasse on ka sisseehitatud infrapuna valgustus, mis võimaldab näha pimedas kuni 30 meetrit.

Vandaalikindel valvekaamera
Full HD 1080P video salvestus
Lai kaamera vaatenurk: 90°
Nähtavus pimedas kuni 30m
Sissehitatud WiFI
MicroSD kuni 128GB
Ilmastikukindel (IP66)
Vandaalikindel (IK10)

EZVIZ C4S valvekaamera
1/2.7” CMOS
Salvestamine kuni 25 kaadrit sekundis (1920 x 1080)
Vaatenurk 90°
Infrapuna valgustus kuni 30 meetrit
Ilmastikukindel (IP66)
Vandaalikindel (IK10)
MicroSD kaardi võimalus kuni 128GB
Päev / öö automaatne filter (ICR)
Digitaalne WDR (dünaamika)
Wi-Fi IEEE802.11b, G ja N
Voolutarve 7W (Max)
Mõõdud(mm): 116.2 × 82
Töö temp: -30ºC ~ 60ºC
Kaal: 500g
Garantii 2 aastat

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.