Talve turvasaapad Terranova-Polar, must/kol, S3 HRO WR SRC 39, Sixton Peak 890477050

Talve turvasaapad Terranova-Polar, must/kol, S3 HRO WR SRC 39, Sixton Peak 890477050

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
159 €
199 €
Säästad 40,00 €
-20%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Veekindlad talve turvasaapad
Out Dry tehnoloogia- tagab veekindluse ja jalats ei ima vett endasse ega muutu seetõttu raskeks!
Sisekülg tõmblukuga lihtsustamaks jalatsi jalgapanekut
Pealis täisnahast ja töödeldud vetthülgava Hydrotechiga
Vooder Primaloft (28% soojem), kannaosa seest ülisuure kulumiskindlusega DUALMICRO
Eemaldatav sisetald Dual Insulation- spetsiaalne sisetald külmadesse oludesse
Välistald suurepärase SRC libisemiskindlusega PU kumm VIBRAM Arctic Grip talvistesse oludesse, õlikindel, põrutusi leevendav
Talla sees stabilisaator STABIL ACTIVE- tald paindub õigest kohast ja suurendab mugavust
Kanna välisosa dynamicHCcontrol tehnoloogial- jalg ei väändu ja kaitseb väliste torgete ja löökide eest
WED- süsinikkiust pael muudab jalatsi antistaatiliseks
Turvanina komposiidist- C.T.C. - Composite Toe Cap
Naelatõke tekstiilist- K+ Anti-perforation PLUS- kaitse naela eest läbimõõduga 2,8 mm (vastab uutele testidele)
EN ISO 20345:2011

Spetsifikatsioonid

39

1.64 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.