Turvakingad Andalo 00L Endurance, tumehall, S3 SRC 40, Sixton Peak 890238298

Turvakingad Andalo 00L Endurance, tumehall, S3 SRC 40, Sixton Peak 890238298

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,00 €
83,00 €
Säästad 14,00 €
-17%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pealis: vett hülgava Hydrotech töötlusega nubuk nahk (pööratud nahk). Vett hülgav tekstiil HighTenacity
Kannaosa fikseerimiseks DYNAMIC HC CONTROL
Vooder: "3D Air" õhutsirkulatsiooniga võrkkangas, kannaosa seest suure kulumiskindlusega ja mittelibisev DUALMICRO
Eemaldatav sisetald: antistaatiline Flyfit
Välistald: PU kahekomponentne välistald, libisemiskindel SRC, põrutust leevendav, õlikindel, isepuhastuv muster, talla sees stabilisaator STABIL ACTIVE
Varbakaitse komposiidist (CTC) sh kompenseeriv kumm
Naelaõke tekstiilist Zero(k)antiperforation
Antistaatilised

Sobilik kasutusvaldkonnad: ehitus, metalli- ja puidutööd, põllumajandus ja aiandus, üldine kasutus.

EN ISO 20345:2011 S3 SRC tekstiilist. Lisaks on kannaosa jäigast ergonoomilisest materjalist, mis toetab jalga peamiselt hüppeliigese kohalt. Sobilik kasutusvaldkond: ehitus, metalli- ja puidutööd, põllumajandus ja aiandus, üldine kasutus. Suurused 38 - 48.

Spetsifikatsioonid

40

1.3 kg

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.