Turvasaapad Amazzonia S3, must, 39, Sir Safety System 890263110

Turvasaapad Amazzonia S3, must, 39, Sir Safety System 890263110

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

kõrge säärega Amazzonia saapad kuuluvad firma Sir Safety System Total Plane sarja, mida saab nimetada ka turvajalatsite tulevikuks. Sellel jalatsite sarjal on ideaalne kombinatsioon turvalisuse ja mugavuse vahel. Nad tagavad parema kehakaalu jaotuse, vähendades survet jala esi- ja tagakülje lihastele, mistõttu jalad väsivad vähem.
Turvasaabastel on kergekaalulisest komposiidist varbakaitse ja väga painduv eriliselt tugevast spetsiaalisest tekstiilmaterjalist vahetald naelatõkkeks. Pealised on väga tugevast nubuknahast. Polüuretaanist sisetald võimaldab kehamälu efekti, mis aitab vähendada seljavalusid. Libisemiskindel TPU välistald on väga vastupidav mehaanilisele kulumisele ning koos painduvuse ja pehmusega omab ka head kemikaali kindlust. Dual-Fresh paksud sisetallad on kahekomponentsest kangast ja aitavad vältida põrutust. Nad on valmistatud spetsiaalsest vahust, kombineerituna nahasõbraliku kangaga, mis aitab vältida higi tekkimist. Zero 3D-Tex polüester vooder tagab hea ventilatsiooni ja vähendab jala higistamist. Amazzonia turvalajanõud sobivad aastaringseks kasutamiseks. Talvisel ajal on soovitav lisaks kasutada korralikke talvised töösokke.

Spetsifikatsioonid Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.