Kõrgnähtav koorikjope Alna kollane/must 2XL, Helly Hansen WorkWear 890686198

Kõrgnähtav koorikjope Alna kollane/must 2XL, Helly Hansen WorkWear 890686198

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
134,90 €
165 €
Säästad 30,10 €
-18%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

"Suurepärane ilmastikukindel koorikjope, õhukese voodriga.
Veekindel ja hingav Helly Tech® Performance kangas- veekindlus 10 000 mm, hingavus 10 000 g/m2/24h
Teibitud õmblused
Ilma õlaõmblusteta
Eemaldatav kapuut
Kapuuts tõmbenööri ja takjakinnituse abil reguleerimisega
Ette nähtud kiivriga kandmiseks
Keskel ees tormiklapiga YKK® tõmblukk
Rinnatasku YKK® tõmblukuga
Life Pocket™
Sisemine tahvelarvuti tasku
Kaenla all tuulutusega YKK® tõmblukud
Isikutunnistuse aas
Käetasku YKK® tõmblukk
Helkurpael keha ümber ja varrukatel
Liigenditega varrukad
Varruka alaosa takjakinnituse abil reguleeritav
Käerihm
Harjatud polüestrist sisekrae
Nööriga reguleeritav alumine ääris
Pikendatud tagaosa tagab maksimaalse mugavuse
Tõmblukk rõiva sisse pääsemiseks logorakenduste kinnitamiseks
Põhiosa: 100% polüester - 215 g/sm | Vooder: 100% Polüamiid - 58 g/sm
EN ISO 20471 CL 3 | EN 343 3,3 | "

Spetsifikatsioonid

2XL

0.865 kg

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.