Lintlihvija BAE 75, Metabo 903510189

Lintlihvija BAE 75, Metabo 903510189

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tehnilised andmed:
Väändemoment 12 Nm
Lihvimislint 75 x 533 mm
Lihvimislindi tugipind 85 x 150 mm
Lindi kiirus tühikäigul 240 - 450 m/min
Nominaalne sisendvõimsus 1010 W
Kaal (ilma voolujuhtmeta) 4,7 kg

Võimas suure jõureserviga mootor
Kiire ja lihtne lindivahetus
Erakordselt täpne lindi liikumine tagab suurepärase poleerimise
Väga hea lihvimistulemus ja mugav töö tänu mootori soodsale raskuskeskmele
Vario Tacho Constamatic (VTC) täisperioodelektroonika
Pöördratas lindi liikumiskiiruse eelvalimiseks
Külgkäepide tagab seadme ideaalse juhitavuse
Tolmuärastusseade
Antistaatiline tõmblukuga tolmukott
Väline tolmuärastusava
Varustatud statsionaarseks kasutamiseks
Pikkusjuhikuga detaili täpseks juhtimiseks statsionaarsel kasutamisel

Tööriistal 3-aastane XXL garantiiaeg, kui registreerid seadme 4 nädala jooksul alates ostukuupäevast aadressil www.metabo-service.com/et

Spetsifikatsioonid

1010

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.