Nurklihvkäi Makita 180 mm GA7020SF 903810028

Nurklihvkäi Makita 180 mm GA7020SF 903810028

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
169 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Masina konstruktsiooni labürintsüsteem takistab lõikeosakeste sattumise mootorisse. Reduktori korpust võimalik pöörata 90 kraadi. Ka kõige nõudlikumaks professionaalseks kasutamiseks.

Kasutaja eelised
Sujuv käivitus.
Masina konstruktsiooni labürintsüsteem takistab lõikeosakeste sattumise mootorisse.
Reduktori korpust võimalik pöörata 90 kraadi.
Ka kõige nõudlikumaks professionaalseks kasutamiseks.

Tehnilised andmed
Võimsus 2200 W
Pööretearv (min-1) 8500
Spindlikeere M14
Avasuurus (võlli läbimõõt) 22,23 mm
Ketta läbimõõt 180 mm
Külgkäepide
Otsvõti
Toitejuhe 2,5 m
Helivõimsuse tase (LWA)100 dB(A)
Helirõhu tase (LpA)89 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)3 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel)8,5 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor)1,5 m/sec²
Kaal ilma juhtmeta (EPTA-Protseduur 01/2003)5,5 kg
Mõõdud (PxLxK): 473 x 200 x 140 mm

Standardvarustus
GRIP 36 COMPLETE 152539-0
SUPERFLANTS M14192227-7
LUKUSTUSMUTTER M14 125, 150mm MUDELITELE 45224554-5

Spetsifikatsioonid

180

0-8500

2200

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.