Nurklihvmasin Bosch PWS 1900 903811383

Nurklihvmasin Bosch PWS 1900 903811383

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Boschi nurklihvija PWS 1900 on võimas, töökindel ja kasutusmugav kahekäe-nurklihvija. Seadmel on võimsust lausa 1900 vatti, spetsiaalne käepide aga vähendab vibratsiooni 60%, muutes töötamise märksa mugavamaks. Lisaks sellele on Boschi PWS 1900 Tricontrol-lüliti, patenteeritud mitmefunktsiooniline lüliti, mis samuti aitab muuta tööd ohutumaks ja stabiilsemaks. Praktiline: tänu kolmele kinnituskeermele lisakäepidemel saavad seadet mugavalt kasutada ka vasakukäelised!


Toote põhiomadused

Boschi kahekäe-nurklihvijad on võimsad, kergelt kontrollitavad ja ohutud
Võimas seade (1900 vatti) vibratsiooni summutava käepidemega – kergem töö tänu 60% võrra väiksemale vibratsioonile
Tricontrol-lüliti: patenditud multifunktsionaalne lüliti tagab ohutu töö


Toote muud eelised

Pööratav reduktoripea tagab optimaalse asendi lõikamisel ja lihvimisel
Ketta läbimõõt 230 mm
Lihtne spindlilukustus lukustusnupuvajutusega
Mugav käsitseda ka vasakukäelistel kasutajatel, kinnituskeere lisakäepideme jaoks
Kasu

Tehnilised andmed

Nimi-sisendvõimsus 1.900 W
Väljundvõimsus 1.170 W
Lihvketta Ø 230 mm
Tühikäigu pöörlemiskiirus 6.600 min-1
Seadme kaal 5,5 kg

Spetsifikatsioonid

1900

0-6600

230

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.