Lihvmasin Makita BO4556K, 200 W 903781678

Lihvmasin Makita BO4556K, 200 W 903781678

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Madal müratase. Lihvmasin mille vibratsioon on viidud miinimumini. Ergonoomiline. Suured klambrid kiireks ja lihtsaks lihvpaberi vahetamiseks. Vastupidav alumiiniumist tald.

Kasutaja eelised
Väga vaikne
Käepideme kummikate tagab kindla haarde.
Vastupidav alumiiniumist tald.

Tehnilised andmed
Võimsus 200 W
Vibreerimiskiirus 14000 min-1
Lihvimisklotsi mõõdud 112 x 102 mm
Lihvpaberi mõõdud 114 x 140 mm
Vibreeriv liikumine 1,5 mm
Pabertolmukott
Plastikkohver
Lihvpaber
Helivõimsuse tase (LWA)93 dB(A)
Helirõhu tase (LpA)82 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)3 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel)3 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor)1,5 m/sec²
Kaal ilma juhtmeta (EPTA-Protseduur 01/2003)1,1 kg
Mõõdud (PxLxK): 131 x 112 x 141 mm

Standardvarustus
PABERI AUGUSTAJA BO4555450066-4
TOLMUKASSETT PLAST.( sis. paber tolmukotti ) BO4555/4556/4565/5021/5031/5041/3710 135246-0

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.