Universaallihvmasin Bosch PSM 200 AES 903811378

Universaallihvmasin Bosch PSM 200 AES 903811378

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

PSM 200 AES on mitmekülgne, võimas ja vaid 1,4 kg kaaluv lihvimise multitalent. Tööriist suudab oma jõulise 200-vatise mootoriga probleemideta täita ka keerulisemaid ülesandeid. Tänu kahele kaasasolevale lihvtallale on seade kasutatav nii universaal- kui taldlihvijana. Lihvtalla tagaosa jääb kohale, deltakujulise otsik on paindlik ja seda saab keerata. Tänu täiendavale ristkülikukujulisele lihvtallale saavutate efektiivse lihvimistulemuse ka suurematel pindadel. Lihvtaldade vahetamine toimub tööriistadeta.


Toote põhiomadused

Kaks vahetatavat lihvtalda nurkade, servade ja suuremate pindade lihvimiseks
Pöörlemiskiiruse astmetu seadmine vastavalt töödeldavale materjalile
Mikrotakjakinnitus lihvpaberi kiireks vahetamiseks


Toote muud eelised

Mikrofiltersüsteem tolmuimejaühendusega puhtaks tööks


Tehnilised andmed

Nimi-sisendvõimsus 200 W
Triikrauakujuline lihvpind 104 cm²
Ristkülikukujuline lihvpind 164 cm² (92 x 182 mm)
Võngete arv 6.000 – 26.000 min-1
Võnke Ø 1,8 mm
Seadme kaal 1,4 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.