Ketassaag Bosch PKS 40 903811365

Ketassaag Bosch PKS 40 903811365 Bosch

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Boschi käsiketassaage PKS 40 on kompaktne ja kerge tööriist, mis tagab täpsed tulemused. Võimas 850 W mootor tagab kerge töö. Käsiketassaega saab teha puidus kuni 40 mm sügavusi pikilõikeid ning täpse nurga all kaldlõikeid. Täpsuse tagavad lõikesügavuse ja kaldenurga täpne reguleeritavus. Kontrollitud juhtimine on tagatud tänu pehmendiga käepidemetele ja lõikekontrolliaknale.

Toote põhiomadused

CutControl võimaldab mahamärgitud lõikejoont lihtsalt järgida
Väike kaal ja ergonoomiline kuju muudavad seadme käepäraseks
Spindlilukustusnupp võimaldab saeketast kiiresti vahetada

Toote muud eelised

Turvalüliti koos sae mõlemalt küljelt rakendatava sisselülitustõkisega – takistab masina kogemata sisselülitamist

Tehnilised andmed

Nimi-sisendvõimsus 850 W
Väljundvõimsus 530 W
Saeketta nimi-Ø 130 mm
Saeketta siseava Ø 16 mm
Tühikäigu pöörlemiskiirus 5.300 min-1
Juhttald 135 x 260 mm
Kettakaitse Plast
Seadme kaal 2,6 kg
Lõikesügavus 90° juures 0 – 40 mm
Lõikesügavus 45° juures 0 – 26 mm

Spetsifikatsioonid

2.6 kg

5300

130 mm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.