Tikksaag Makita 4329K, 450 W 903781382

Tikksaag Makita 4329K, 450 W 903781382 Makita

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
94,95 €
. . Öömüük



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Madala vibratsiooni ja müratasemega. Seadistatavad pöörded vastavalt materjalile. Kolme asendiga pendelfunktsioon. Alumiiniumist tald

Kasutaja eelised
Kolme asendiga pendelfunktsioon
Seadistatavad pöörded vastavalt materjalile.
Põhjaplaadi kallutamine mõlemas suunas 45°.
Alumiiniumist tald libiseb töödeldaval pinnal pehmelt.

Tehnilised andmed
Võimsus 450 W
Löögisagedus (min-1) 500-3100
Käigupikkus 18 mm
Maks. lõikevõime puidus (90°) 65 mm
Maks. lõikevõime terases (90°) 6 mm
Pendelfunktisoon
Saetera
Rebimiskaitse
Helivõimsuse tase (LWA)94 dB(A)
Helirõhu tase (LpA)83 dB(A)
Määramatu müra (K faktor)3 dB(A)
Vibratsioonitase (3 teljel), puitlaastplaadi lõikamisel7 m/sec²
Vibratsioonitase (3 teljel), lehtmetalli lõikamisel5 m/sec²
Määramatu vibratsioon (K faktor)1,5 m/sec²
Kaal ilma juhtmeta (EPTA-Protseduur 01/2003)1,9 kg
Mõõdud (PxLxK): 223 x 77 x 197 mm

Standardvarustus
PLASTKOHVER 4329824572-9

Spetsifikatsioonid

1.9 kg

., ., Öömüük

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.